zaterdag, oktober 22, 2016

Ann Albers en de Engelen - Kijk Naar Afleidingen als Kansen om Je Energie te Verschuiven - 22 Oktober 2016


Ann Albers en de Engelen
“Kijk Naar Afleidingen als Kansen om Je Energie te Verschuiven”
22 Oktober 2016

Er zullen altijd “afleidingen” in je leven zijn. Er zullen altijd dingen zijn die je moet doen, waarvan je voelt dat zij je tegenhouden van het creëren van het leven van je dromen. Er zullen altijd “interrupties” zijn in je leven. Er zullen altijd dingen zijn die er niet zo uitzien als je wenst.
Dus hoe begin je ooit je dromen te bereiken, wanneer een grote meerderheid van je leven doorgebracht moet worden op het focussen van de “noodzakelijke” taken van overleving, en wanneer je niet in controle van de wereld om je heen bent? Het antwoord is eenvoudiger dan je denkt…
Je raakt aanwezig voor de “kans”om Liefde in ieder moment te vinden en te creëren.
Als je begint om Liefde in ieder moment na te streven, en Liefde in/naar ieder moment brengt, ontdek je dat je altijd de kans hebt om te genieten van de essentie van wat je nastreeft. Iedere droom die je hebt, ieder item, relatie of situatie die je nastreeft is eenvoudig een wens voor een steeds grotere manifestatie van Liefde in je leven.
Bijvoorbeeld, zeg, je wilt een huis, maar je hebt geen clou over hoe je ooit in staat zult zijn om je er één te permitteren. Je begint gewoon te sparen en de auto gaat kapot. Hoe kan deze “afleiding” aangaande dat wat je gespaard hebt jou mogelijk behulpzaam zijn? Misschien heb jij je auto voor een ander werk nodig. Misschien gaat de auto nu kapot aldus je later niet met pech komt te staan. Misschien rijd je voorbij het huis van je dromen op de weg terug van de garage. Vertrouw. Houd ervan dat je überhaupt een auto hebt. Houd ervan dat je iets terzijde gezet had om de auto te laten repareren.  

In plaats van dit te bekijken als een demonstratie van gebrek en een “interruptie” voor je manifestatie, neem aan, dat aan jou op de één of andere manier een kans gegeven wordt om nu overvloed te vinden, om het goede te zien dat je al in je leven hebt, en om in die vibratie gemakkelijker je huis aan te trekken. Misschien spreek je positief over het huis dat je aan het creëren bent wanneer jij je auto naar de garage brengt om gerepareerd te worden, en iemand verwijst jou naar de perfect betaalbare plaats! Door deze “afleiding” te zien als een vibrationale “kans”, breid jij je bewustzijn uit in/naar een liefdevolle werkelijkheid, welke door diens ware aard een huis noodzakelijk zal maken om overeen te komen, op het perfecte tijdstip, op de perfecte manier.
Veronderstel dat je in z’n algemeenheid een grotere financiële overvloed wilt. Je begint zoals de meeste mensen dat doen, door harder te werken, slimmer, of vaker. Je raakt overstuur wanneer de afwasmachine kapot gaat, het verkeer langzaam is, iemand jou onderbreekt! Je hebt werk te doen! Je moet geld verdienen! In deze stressvolle werkelijkheid, ben je zelfs niet in de buurt van te genieten van de energie van Liefde en energie van overvloed!
Het is veel beter om te zeggen, “Oké, ik zal harder werken, slimmer, of meer, maar wanneer ik een adempauze nodig heb, zal ik er eentje nemen. Wanneer ik onderbroken word zal ik eerlijk zijn dat ik werk te doen heb, of ik zal van de onderbreking genieten. Wanneer het verkeer langzaam is of er gaat iets kapot, zal ik aannemen dat het Universum aan het werk is uit mijn naam, hoewel ik het nog niet kan zien.” In deze werkelijkheid, ben je al overvloedig en je zult gemakkelijker meer aantrekken!
Op dezelfde manier, veronderstel dat je naar Liefde zoekt. Je neemt het op je om frequent de dating-sites na te trekken. Je gaat ieder weekeinde uit. Je vind deze klus vervelend, maar al je vrienden vertellen jou dat je dit “moet” doen om een relatie te hebben. Plotseling “onderbreekt” het leven jou. Je hebt een moeilijke tijdsperiode op het werk en je hebt geen energie om op de dating-sites te gaan. Je vrienden en familie hebben je nodig … Hoe word je verondersteld iemand te vinden…
Wel dierbaren, kijk naar deze “afleidingen” als “kansen” om je energie te verschuiven. Kunnen jullie de Liefde zien? Het Universum mag willen dat je rust en beseft dat jij jezelf aan het uitputten bent in alle gebieden van het leven. Het Universum mag jou uitsturen om bij vrienden te zijn, aldus jij je herinnert hoe echte Liefde aanvoelt. Het Universum mag een beroep op jou doen om te leren betere grenzen in te stellen, aldus je in feite kunt genieten van de juiste relatie en de verkeerde relaties kunt vermijden.
Er kunnen een heleboel redenen zijn dat het leven jou “interrumpeert”, maar altijd, zijn deze “interrupties” kansen om grotere Liefde te vinden, om dank te geven voor de overvloed dat het leven jou al aanbiedt, om meer liefdevolle gedragingen richting jezelf uit te oefenen…
Als je het zien van “afleidingen in het leven” oefent als geen “afleidingen” maar eenvoudig als “het leven dat probeert om van jou te houden”, dan zal je ontdekken dat deze kansen zijn om je energie te verschuiven, en daarom, maken zij deel uit van de droom die je aan het creëren bent!
God Zegent Jullie! Wij houden heel veel van jullie.
-- De Engelen
****
Boodschap van Ann
Hallo Iedereen,
Het was een oude gewoonte voor mij om een kleine gefrustreerde reactie te hebben wanneer ik geconfronteerd werd met wat ik beschouwde een “afleiding” te zijn. Ik heb zoveel dingen die ik gedaan wil krijgen op een dag, en zoveel meer in dit ene leven! De engelen hebben mij echter geleerd om erop te vertrouwen dat alles - ongeacht hoe niet gerelateerd het mag schijnen te zijn aan mijn dromen - er is om mij te ondersteunen om hen te bereiken.
Dus, bijvoorbeeld, wanneer ik naar huis wil gaan en klem kom te zitten in een verkeersfile, hoe ondersteund dat dan mijn dromen? Misschien ben ik een ongeluk aan het vermijden. Misschien ga ik uit een gehaaste en opgejaagde vibratie vandaan en leer ik om me meer over te geven aldus ik God en de engelen toe kan staan duidelijker in mijn leven te werken. Misschien lees ik iets, luister ik naar iets, of beoefen ik mijn visualisaties in de auto. Misschien laat ik spirituele energie door mij heen stromen naar iedereen in het verkeer en open ik aldus mijn eigen kanaal zelfs meer … aldus ik sterker voor anderen kan staren. Misschien word ik afgeremd om iemand tegen te komen later die behulpzaam is … Er zijn miljoenen redenen waarom die verkeersfile - die een afleiding schijnt te zijn - precies het ding zou kunnen zijn dat ik op dat moment nodig heb.
Toen ik deze nieuwsbrieven de afgelopen week schreef, had ik tamelijk veel afleidingen. Ik had beloofd een vriendin te ontmoeten om koffie te drinken s’ middags en hoopte om drie nieuwsbrieven vroeg in de ochtend klaar te krijgen. Zij nemen elk een uur of twee, soms iets meer. In plaats daarvan voelde ik om te gaan trainen. Toen merkte ik dingen in de tuin op die aandacht nodig hadden. Ik vergat dat ik ook nog was te doen had, zette de borden in de kast, enzovoorts. In het verleden zou ik gefrustreerd geweest zijn en me vreselijk “achterop” gevoeld hebben. Niettemin, is er geen “achterop” in het heden! DUS gaf ik me over, kreeg mijn woning en de tuin op orde, ontmoette mijn vriendin, en de nieuwsbrieven stroomden gemakkelijk door omdat ik later die dag zo open en ontspannen was!
Zelfs grappiger … een paar weken geleden besloot ik om een prachtige, mooie dag buitenshuis te creëren met vrienden omhoog via de stoeltjeslift Mount Humphreys op, en we gingen toen voor een lange wandeling. Het scheen een afleiding te zijn toen de zonnige dag begon te verduisteren door onheilspellende grijze stormwolken. We gebruikten dat als een kans om het weer te manifesteren dat wij wilden!
Tamelijk vol van onszelf zijnde, kochten wij onze kaartjes en gingen in de rij staan voor de lift terwijl ik één van mijn favoriete wandel affirmaties deed… “Ik ben de Zon die de wolken uiteen laat gaan!” Een man verliet recht voor ons huiverend de lift, “Het regende, het was ijskoud en het hagelde daarboven!” vertelde hij ons. Wij zagen de zon door de wolken heen breken. Zeker genoeg ruimde onze positieve energie de wolken op boven onze eigen hoofden en gaf ons het ongelofelijk uitzicht van de foto van deze week (zie bovenaan)  … compleet met een hart gemaakt van de blauwe lucht!


Dus deze week, zijn hier een paar tips om je “afleidingen” als “kansen” te zien…
1. Print een kopie van het Sereniteit Gebed en plaats het waar je het kunt zien. Doe een kopie in je tasje, portemonnee en auto. Herhaal het vaak.
“God sta mij de sereniteit toe om de dingen die ik niet kan veranderen te accepteren, moed voor de dingen die ik wel kan veranderen, en wijsheid om het verschil te kennen.” - Reinhold Niebuhr
In het overgeven aan wat wij niet kunnen veranderen vinden wij vrede.
2. Wanneer je het gevoel hebt dat iets een afleiding is, vraag aan jezelf, “Hoe zou dit een “kans” kunnen zijn om mij in de juiste vibratie te krijgen om mijn dromen te manifesteren?”
Veronderstel dat je eindelijk aan het plannen bent om tijd om te rusten te nemen, en plotseling heeft iemand jouw aandacht nodig. Kan je op z’n minst vijf manieren opschrijven dat dit een “kans” zou kunnen zijn om jouw energie in de juiste ruimte te krijgen om jou toe te staan meer te rusten?
• Misschien laat dit jou zien waar je vriendelijke grenzen nodig hebt.

• Misschien geeft dit jou een kans om “nee” te zeggen.
• Misschien voel jij je geweldig en rust je zonder schuldgevoel na het helpen van deze persoon.
• Misschien helpt dit jou te leren om je over te geven en dus een meer rustige houding in het algemeen te adopteren.
• Misschien motiveert dit jou om de telefoon uit te zetten of om vaker op vakantie te gaan om tijd voor jezelf te hebben.

Veronderstel dat je in een nieuwe relatie bent en de persoon waar jij dacht je mee te verbinden, heeft plotseling iets dat naar voren komt en kan je gedurende een paar weken niet ontmoeten. Hoe zou dit een “kans” kunnen zijn om je energie in de juiste ruimte te krijgen om van een liefdevolle relatie te genieten?
• Misschien is het een kans om te zien waar jij jezelf meer kunt geven van wat je van de ander wilt, aldus een meer volwassen vorm van Liefde creërend.

• Misschien is het een kans om een oud gevoel van in de steek gelaten te worden te genezen.
• Misschien is het een kans om meer meelevend te zijn en de onschuld in de ander te zien.
• Misschien is het een rode vlag dat deze relatie niet is wat je wilt
• Misschien is het tijd om vrienden en anderen te bezoeken van wie je houdt….
Jullie krijgen het idee … er is altijd een vibrationale kans dat probeert om jou te helpen met je creaties.


Deze week, iedere keer dat je voelt dat iets een afleiding is, gebruik het als een kans om je vibratie in harmonie te krijgen met wat je nastreeft om te creëren!
Ik houd van jullie allemaal!
Ann

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten