dinsdag, april 11, 2017

De Authenticiteit van Jou - 10 April 2017 / Mystical Journey (Millie)



De Authenticiteit van Jou
10 April 2017 / Mystical Journey (Millie)

Ik had laatst een conversatie met iemand over bewustzijn. Deze vrouw was een klein beetje veroordelend met betrekking tot het ontvangen van “boodschappen” uit een ander rijk. Ik legde aan haar uit dat onze zielen altijd in een wetende modus zijn, maar dat wij, als menselijke modificatie, de boodschappen blokkeren. Noem het intuïtie, fluisteringen van God, of wat dan ook. We hebben een innerlijke begeleiding die ons laat weten wanneer en waar we moeten zijn. Ze wilde niet toegeven. En, het is niet mijn plaats om iets te verkopen dat gratis is. Ik heb niet alle antwoorden maar ik heb wel mijn eigen ervaringen. Je kunt alleen vanuit je eigen perspectief tot uidrukking brengen en ik ben niet verantwoordelijk voor haar.
Diverse keren in mijn leven ben ik buiten het bewustzijn/besef gevallen. Gedurende deze momenten heb ik geen besef gehad van mijn menselijke factoren. Ik weet niets, anders dan de waarheid. Een klein beetje hiervan gebeurt ook tijdens de meditatie. Maar de laatste keer dat het uitermate duidelijk was, was drie jaar geleden toen het me werkelijk liet zien hoe gemakkelijk het is om te onthechten van het menselijke ego. Er is geen ketting dat ons in het lichaam vasthoudt. Er is geen kluis dat ons stevig in dit kostuum houdt.
Bewustzijn en de ziel gaan er snel uit. Ik had het privilege om bij anderen te zijn toen zij stierven en het is gewoon in de tijd van een oogknipper. Het gebeurt op een manier welke onze tijdsbepaling en gewaarwording niet kunnen vergaren of begrijpen. Om buiten het bewustzijn/besef te vallen heeft mij toegestaan om de dingen in een ander licht te zien. Ik besef hoeveel ik in mijn leven vermeed.

Ik was bang van alles. Ik raakte verlamd door angstgevoelens en veroordeling voor wie dan ook die dacht dat ik knettergek was. Ik kon niet buiten mijn waarheid stappen en ik werd een gevangene binnen beschermende relaties die mij eraan herinnerden dat is waarschijnlijk waanzinnig was. Deze werden voor de veiligheid in mijn leven geplaatst door niemand minder dan mezelf. Zolang als ik wist dat ik niet buiten mijn authenticiteit kon stappen kon niemand mij afwijzen. Stel je de onrechtvaardige situatie voor die ik meer dan 40 jaren creëerde. Wat een verbazingwekkende verspilde tijd met me zorgen te maken over anderen in plaats van mijn waarheid te leven.
Ik deel dit omdat ik zo velen ken die in en uit het bewustzijn vallen en de klauwen van waanzinnigheid voelen welke hen veroordeeld. Je bent jezelf volledig respect, liefde en erkenning verschuldigd. Je bent aan niemand je verhalen verschuldigd, je beproevingen en tegenslagen, of verontschuldigingen met excuses voor gewoon jezelf te zijn. Ben eigenzinnig. Ben onvoorspelbaar. Ben buitensporig. Ben verdomd vol van liefde. Je zult nooit ieder persoon blij/gelukkig maken. Dat is zeer onwaarschijnlijk. Maar, je kunt jezelf tevreden stellen door jezelf te zijn. Als dat eruit ziet zoals een hippie, een paragnost, een religieuze fanatiekeling, een artiest, een musicus, een dakloze man/vrouw, superman, Wonder Woman, of wat dan ook … is dat jouw keuze. Wanneer je eindelijk al je kwaliteiten, grootsheid, en pracht omhelst … oh mijn God! … zal je in een plaats van vrijheid zijn. Ben gelukkig/blij met jezelf. Je bent hier om waarheid te leven. Angst arriveert wanneer we onszelf vanuit bewustzijn tegenhouden door ieder ander diens eisen aan te hangen. Stop met toestemming van de maatschappij te vragen. Ga je eigen grootsheid bereiken. En, als je mensen via je vrijheid verliest … wel … zij waren lessen. Laat hen gaan. Laat jezelf ook gaan!
Dat jullie allemaal een gelukkige een vreedzame week mogen hebben. Liefde naar allen!

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl
© 2017 Mystical Journey - https://momentswithmillie.me/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten