zaterdag, juni 17, 2017

Opwaardering Aarderaster heeft Invloed op de Schumann Resonantie en de Ionosfeer - 17 Juni 2017



Opwaardering Aarderaster heeft Invloed op de Schumann Resonantie en de Ionosfeer
17 Juni 2017 /  Cobie de Haan
Naar aanleiding van enige opvallende veranderingen in de diagrammen aangaande de Schumann Resonantie van de laatste 3 tot 4 dagen en het vaststellen van invloeden op de gemeten bovenste lagen van de aardse atmosfeer, de Ionosfeer, heb ik daar enige vragen over gesteld aan mijn Spiritteam, ik kreeg echter antwoord van De Ene op al mijn vragen…
De diagrammen van de Schumann Resonantie laten momenteel geen ‘uitspattingen’ zien (witte lange strepen/vlakken) van een tijdelijke extreme verhoging daarvan. Dat moet een reden hebben natuurlijk.



 Ik zag videootjes voorbij komen die meldingen maakten over invloeden op de bovenste lagen van de Aardse atmosfeer en vond zelf daar ook diagrammen over. Ik houd deze diagrammen al vanaf 8 juni in de gaten, en de waarden stegen enorm zoals jullie ook op de diagrammen hieronder kunnen zien.










Wat was daar nu de oorzaak van? De Schumann Resonantie metingen blijven laag. De metingen die wij via diagrammen zien met een hoge waarde, laten een streep zien tussen de hoge gemeten waarden in, nu zijn de waarden zo laag dat die streep ineens gewoon laat zien dat daar wel degelijk beweging in blijkt te zitten. We zien weer opgaande en neergaande lijnen, die anders alleen als een streep waargenomen worden…




Kortom, er gebeurt weinig tot niets aangaande de Schumann Resonantie. De andere diagrammen aangaande de Liefde-Licht energie laten nog steeds aanzienlijke stijgingen zien, dus daar heeft dit aspect geen invloed op…Hieronder de stijgingen van de afgelopen drie dagen…









Dus wat is er nu aan de hand? De Ene vertelde mij dat momenteel het Aarderaster opgewaardeerd wordt. De trillingsfrequentie van de Aarde (Schumann Resonantie) kan niet verder omhoog gaan/uitgebreid worden als dit Aarderaster niet opgewaardeerd wordt. Dat proces is nu gaande. Dit is goed nieuws natuurlijk … want, we zijn inmiddels in de vierde dimensie weer een subniveau omhoog gegaan, we zaten op 4.1.6 en zitten nu op 4.1.7!! Dat is er weer een heel subniveau bij. Daarnaast heeft deze opwaardering van het Aarderaster totaal geen invloed op onze lichamen, dus geen ‘extra’ symptomen en dergelijke.
Deze opwaardering van het Aarderaster is op dit moment nog niet afgerond en ik weet ook niet hoe lang dit zal duren. Dus de enige symptomen die wij momenteel ervaren zullen die symptomen zijn die horen bij het activeren van ons DNA. Bijvoorbeeld fysieke symptomen of gemoedsstemmingswisselingen…
In Liefde,
Cobie

6 opmerkingen:

  1. Dank je wel, lieve Cobie, voor je uitleg en ik hoop dat je dat blijft doen. Het is fijn om te lezen dat we vooruit gang boeken met z'n allen. Want dat geeft het gevoel dat we vooruit en omhoog gaan :D
    In Liefde en Licht
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik blijf er m'n best voor doen Maria ... Het gaat gestadig vooruit en omhoog, precies zoals het bedoeld is...

      Verwijderen
  2. Ja dank je wel weer voor de uitleg en informatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Cobie,

    Ik zag weer wat stijgingen in de Shumann resonantie. Er is dus weer iets geüpdatet zegt mijn gevoel. Vandaag weer zo'n onwerkelijk gevoel gehad. Alsof je er maar half bent.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad Wesley, ik krijg ook de bevestiging door dat de opwaardering afgerond is, en dus kan het andere werk weer verder gaan. Het kan natuurlijk bepaalde effecten op je beogen, maar een uitleg over je gevoel geven, dat kan ik natuurlijk niet...

      Verwijderen